Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt

O redakcji

Miesięcznik ukazuje się od 1994 r.
Czasopismo jest skierowane głównie do osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem, a więc szefów dużych i małych przedsiębiorstw, szefów i pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych i badania rynku itp., a także do studentów marketingu w wyższych uczelniach różnych typów oraz do ich wykładowców - do wszystkich, którzy chcą na bieżąco śledzić najnowsze trendy w marketingu polskim i światowym.
Czytelnik znajdzie w nim wszystko, co jest związane z marketingiem - zarówno teorią, jak i praktyką marketingu - a więc:
  • nowe nurty w teorii i praktyce marketingu oraz funkcjonowaniu rynku,
  • zakres i możliwości stosowania marketingu w polskiej praktyce gospodarczej,
  • doświadczenia polskich i zagranicznych przedsiębiorstw,
  • fachowe porady - jak prowadzić badania marketingowe i kampanie reklamowe,
    jak wprowadzać produkty na rynek, jak zorganizować działalność marketingową w firmie,
  • wywiady, refleksje praktyków i sprawozdania z konferencji marketingowych,
  • nowości polskiej i zagranicznej literatury z dziedziny marketingu,
  • informacje z polskiego rynku,
  • omówienia ciekawych artykułów z fachowej prasy zagranicznej.


Naszymi autorami są najlepsi polscy specjaliści w dziedzinie marketingu, wykładowcy największych polskich uczelni oraz praktycy zatrudnieni w dużych polskich przedsiębiorstwach. 

Marketing i Rynek jest czasopismem naukowym punktowanym przez Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (6 punktów - zgodnie z komunikatem z dnia 17.12.2013 r.).
Czasopismo jest dostępne wyłącznie w prenumeracie. 
 
Czasopismo jest obecne w bazach: CEJSH (http://cejsh.icm.edu.pl/), BazEkon (http://kangur.uek.krakow.pl/bazy_ae/bazekon/nowy/), PBN (https://pbn.nauka.gov.pl/journals/34988), Index Copernicus - IC Journals Master List (http://www.journals.indexcopernicus.com/, wskaźnik ICV 5,35)


Redakcja:


Redaktor naczelny 
Prof. dr hab. Ireneusz Rutkowski - profesor Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie w Katedrze Rynku i Marketingu. Specjalizuje się problematyce marketingu strategicznego. Prowadzi zajęcia na studiach dziennych, zaocznych, podyplomowych oraz MBA. Jest kierownikiem Podyplomowego Studium Zarządzania i Marketingu SGH. W pracy naukowej i dydaktycznej wykorzystuje wiedzę i doświadczenie zdobyte w trakcie odbywania wielu staży zagranicznych, m.in. w London School of Economics and Political Science, London Business School, Ruykoku University w Kyoto, IESE w Barcelonie, University of Minnesota, University of Calgary oraz Keio Business School w Tokyo. Jest autorem lub współautorem wielu artykułów i książek. Do najbardziej znanych publikacji należą podręczniki: Strategia marketingowa oraz Marketing. Punkt zwrotny nowoczesnej firmy.

Rada naukowa

  • prof. dr hab. Natalia Czuchraj (Narodowy Uniwersytet „Politechnika Lwowska”, Lwów)
  • prof. Ing. Jaroslav Ďaďo (Uniwersytet Mateja Bela, Bańska Bystrzyca)
  • prof. Ing. Ferdinand Daňo (Uniwersytet Ekonomiczny w Bratysławie)
  • prof. dr hab. Tomasz Domański (Uniwersytet Łódzki)
  • prof. Janet Fredericks (Northeastern Illinois University, Chicago)
  • prof. dr hab. Ryszard Kłeczek (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
  • prof. dr hab. Henryk Mruk (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
  • prof. dr hab. Jan W. Wiktor (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
  • prof. Durdana Ozretic Dosen (Uniwersytet Zagrzebski, Chorwacja)
  • prof. dr hab. Leszek Żabiński (Akademia Ekonomiczna w Katowicach)


Sekretarz redakcji
 mgr Monika Sikorska

Redaktor statystyczny

prof. dr hab. Mirosław Szreder

 

Redaktor tematyczny

dr Jan Pindakiewicz

 

Współpraca

mgr Jarosław Sawicki



Adres redakcji
00-099 Warszawa
ul. Canaletta 4

tel.: (22) 827-80-01 w. 314
faks: (22) 827-55-67
e-mail: mir@pwe.com.pl 
strona internetowa: http://www.marketingirynek.pl 
 
Wydawca
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne SA
ul. Canaletta 4, 00-099 Warszawa
tel.: (22) 827-80-01
e-mail: pwe@pwe.com.pl

© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl