Książki ekonomiczne
0 produktów   0 PLN
Liczba produktów: 0
Znajdź    
      O nas       Klub książki       Regulamin       Zestawy       Promocje       Aktualności       Autorzy       Partnerzy       Kontakt
Zespół recenzentów:
  • Prof. dr hab. Andrzej Falkowski (Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie)
  • Ph.D. Wojciech J. Florkowski (University of Illinois, USA)
  • Doc. dr Jacek Kamiński (Państwowa Szkoła Wyższa im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej)
  • Prof. dr hab. Grzegorz Karasiewicz (Uniwersytet Warszawski)
  • Prof. dr hab. Jan Karwowski (Zachodniopomorska Szkoła Biznesu w Szczecinie)
  • Prof. dr hab. Ewa Kieżel (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
  • Doc. dr Urszula Kłosiewicz-Górecka (Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur w Warszawie)
  • Prof. dr hab. Krystyna Mazurek-Łopacińska (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
  • Prof. dr hab. Mirosława Pluta-Olearnik (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
  • Prof. dr. sc. Sandra Renko (Faculty of Economics & Business, University of Zagreb)
  • Prof. dr hab. Edyta Rudawska (Katedra Marketingu, Uniwersytet Szczeciński)
  • Prof. dr hab. Jerzy Schroeder (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu)
  • Prof. dr hab. Sławomir Smyczek (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach)
  • Prof. dr hab. Teresa Taranko (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie)
  • Dr Henriette Ullmann (IBIK Consulting KG, Niemcy)
  • Prof. dr hab. Jolanta Witek (Uniwersytet Szczeciński)
  • Prof. dr hab. Jarosław Woźniczka (Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu)
  • Dr hab. Agnieszka Żbikowska (Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie)
© 2010 Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Wszelkie prawa zastrzeżone.
Projekt & cms: www.zstudio.pl